فتح‌الله‌زاده: لقب برزیل ایران برازنده نفت آبادان است
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شكست 2 بر صفر مقابل نفت آبادان و اتفاقات پس از پایان مسابقه در جایگاه ویژه و مسائل كلی فوتبال به صحبت پرداخت كه متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

*چه طور شد كه تیمتان در آبادان باخت؟
در ابتدا جا دارد به تیم صنعت نفت و تماشاگران پرشورش تبریك بگویم اما قانون فوتبال این است كه وقتی در یك نیمه 3،4 موقعیت صددرصد را تبدیل به گل نكنی مطمئنا گل دریافت می‌كنی و بازی را می‌بازی. صنعت نفت شایسته پیروزی مقابل استقلال بود و تیمشان بسیار خوب بازی كرد.

*بازی پرحاشیه‌ای بود و پس از پایان این دیدار مشكلاتی در جایگاه ویژه برای شما به وجود آمد.
حتما اطلاع دارید وقتی كمیته انضباطی اعلام كرد، تماشاگران آبادانی در دیدار مقابل استقلال محروم هستند من و آقای مظلومی حمایت كردیم كه این اتفاق نیفتد چون معتقدیم هوادار است كه به فوتبال جذابیت می‌دهد. تماشاگران آبادانی بسیار فهیم هستند و من برای آنها احترام زیادی قائلم اما جایگاه ویژه باید جایگاهی باشد كه اشخاص خاص تردد كند. اینگونه اشخاص وقتی تیمشان می‌برد و یا می‌بازد حرف‌های زرد نمی‌زنند و هر حرفی را به زبان نمی‌آورند.
هنگامی كه در آنجا نشسته بودیم به چند تن از دوستانمان توهین كردند و بدتر از همه آقایی گفت: شما گفتید كه آبادان هیچی نیست و این هم جواب حرف شما. آن شخص كه فكر می‌كنم یكی از مسئولین ورزشگاه بود مردم را اینگونه تحریك می‌كرد و باعث ناراحتی من شد و در جوابش گفتم ما چنین حرفی نزدیم و تازه از حضور تماشاگران استقبال هم كرده‌ایم حالا شما اینگونه با ما تهمت می‌زنید. معتقد هستم آبادان مهد فوتبال است و لقب برزیل ایران برازنده صنعت نفت اما آن شخص خیلی توهین كرد و دوستانی كه در جایگاه ویژه افراد را هدایت می‌كردند باید دقت بیشتری انجام می‌دادند.

*از مسئولان نفت كسی آنجا نبود كه مسئله را خاتمه دهد؟
فكر می‌كنم آنها رفته بودند كه در شادی پیروزی تیمشان شركت كنند. حالا هم همه چیز تمام شده است و با وجود اینكه باختیم این حرف را می‌زنم واقعا حسرت چنین هوادارانی را می‌خورم كه اینقدر خوب تیمشان را تشویق می‌كنند و سرمایه فوتبال ما هستند.

*ناراحتی شما شكایتی از آبادانی‌ها در پی نخواهد داشت؟
چنین تصمیمی ندارم. بسیاری از افراد كه در كنار زمین با آنها ایستاده بودم همرزم‌های من بودند كه سال‌ها در كنار آنها زندگی كردم و به حرمت آنها ناراحتی‌ام را خیلی زود فراموش كردم.

*از این بحث بگذریم. آقای فتح‌الله‌زاده ماجرای ریكارد و این حاشیه‌هایی كه پیرامون سرمربی تیم ملی به وجود آمد چگونه مطرح شد؟
بنده یكبار گفتم كه می‌خواهیم كمیته‌ای را تشكیل بدهیم‌ (به جمله من خوب دقت كنید، گفته‌ام می‌خواهیم كمیته‌ای را تشكیل دهیم) و بعد از جام ملت‌ها برای جام جهانی فكر كنیم یعنی جام ملت‌های آسیا تمام می‌شود و بعد از آن برای جام جهانی مربی انتخاب می‌كنیم. اگر آقای قطبی تیم را قهرمان كند، قطعا گزینه اول ما خواهد بود اما شما دقت كنید اگر ایشان تیم را قهرمان كرد و گفت من نمی‌مانم در آن زمان ما چكار كنیم؟ فكر می‌كنم حرف من حرفه‌ای و درست بود اما به شكل بدی انعكاس پیدا كرد. از آقای قطبی حمایت می‌كنم و هیات ‌رئیسه فدراسیون هم روی این مسئله مصر است و از افشین قطبی حمایت خواهد شد. از رسانه‌ها هم می‌خواهم از تیم ملی و سرمربی آن نهایت حمایت لازم را انجام دهد.

*و در پایان ماجرای بمب آسیایی شما چه بود؟
قرار است این بمب بعد از پایان لیگ منفجر شود و تا آن زمان باید صبر كرد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: